رمز نورپردازی دینامیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 فروردين 1395
بازدید : 148
نویسنده : مهدی نصیرپور

برخی از مناطق به دلیل اینکه مرکز اداری یا تجاری شهر هستند ناگریز دارای ساختمان های کوچک و بزرگ زیادی بوده و به همین دلیل در این مناطق جلوه شهری در روز و شب متفاوت از سایر مناطق است. چرا که معمولاً در طراحی این سازه ها علاوه بر کارایی همواره رقابت بر سر زیبایی و جلوه های بصری نیز بوده است.

"Porto Light Experience" ابتکاری جالب در شهر پورتو کشور پرتغال است که این قاعده را برهم زده و نشان می دهد می توان بدون وجود سازه ای خارق العاده به منطقه ای از شهر جلوه ای خاص بخشید. در این ایده نورپردازی دینامیک موجب شده تا شهروندان تصاویر متنوعی را در طول شب مشاهده کنند. این پروژه به منظور نشان دادن غیره منتظره بودن تصاویر ساخته شده با نور پردازی پیاده سازی شده است. در این نورپردازی ماهرانه از 1300 دستورالعمل دیجیتال و 20800 ال. ای. دی (LED) استفاده شده است.

 




:: موضوعات مرتبط: شهر ها و فضاهای شهری , ,
:: برچسب‌ها: رمز نورپردازی دینامیک , تصوير نورپردازي ديناميک,بهترين تصوير نورپردازي ديناميک,جديدترين تصوير نورپردازي ديناميک,دانلود تصوير نورپردازي ديناميک,مشاهده جديد ترين تصوير نورپردازي ديناميک,عکس نورپردازي ديناميک,تصوير جديد نورپردازي ديناميک,تصوير اين ماه نورپردازي ديناميک,اخبار جديد در باره نورپردازي ديناميک,تصوير کيفيت دار نورپردازي ديناميک,تصوير مينياتوري نورپردازي ديناميک,کاريکاتور نورپردازي ديناميک,دانلود تصوير هاي نورپردازي ديناميک,دانلود تصوير نورپردازي ديناميک,عکس نورپردازي ديناميک,گالری عکس های معماری , بانک اطلاعات معماری , دانشگاه آزاد بهبهان , سایت ارگان معماری , جدیدترین اخبار و مطالب معماری , معماران بهبهان , معماری دانشگاه آزاد بهبهان , بزرگترین گالری تصاویر معماری , معماری بهبهان , ارگان معماری , arganmemari , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت ارگان معماری بزرگترین گالری تصاویر معماری خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های معماری بهبهان و آدرس arganmemari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com