عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 13 اسفند 1394
بازدید : 156
نویسنده : مهدی نصیرپور

قرار است در این گزارش شما را با ساختمان جدید لیگو و محل کار کارمندان این برند آشنا کنیم. لیگو در چین خود را یکی از برندهای موفق و نوآور در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند می‌داند و توانسته است در ماه‌های اخیر سهم بیشتری از بازار فناوری اطلاعات را صاحب شود. در ششمین سالگرد تولد گروه تجاری OTEDA که شرکت مادر لیگو محسوب می‌شود، فصل جدیدی از فعالیت‌های کاری این شرکت آغاز شده است. طبق آن‌چه مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند، برای انتخاب و ساخت نهایی ساختمان جدید، مطالعات گسترده‌ای جهت گزینش بهترین مکان، طراحی و دکوراسیون محل جدید انجام شده و در نهایت مرکز اصلی شرکت لیگو به محل جدید خود منتقل شده است. مدیران لیگو معتقدند با این اقدام گامی جهت تولید بهتر محصولات خواهند برداشت.

 

اما بیایید به سراغ دیگر بخش‌های ساختمان برویم. لازم به ذکر است که ساختمان جدید شرکت در خیابان شماره‌ی ۱۲۰۶-۱۲۰۹ ساختمان B با نام Huihai Plaza واقع شده است.

ابتدا از نمای بیرونی شرکت شروع می‌کنیم که در تصویر همه‌چیز گویا است.

 

 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، گویا مسئولان شرکت فقط در تکاپوی تغییر آدرس نبوده‌اند، بلکه سعی داشته‌اند با ایجاد تغییرات بنیادی در ظاهر دفاتر کار کارمندان و ایجاد روحیه‌ی کاری مضاعف، گامی به جلو برای تولید محصولی بهتر بردارند.

 


در  جشن تولد شرکت، گل‌ها و هدایای اهدایی شرکای تجاری به صورت زیبایی در سالن چیده شده که نمایی زیبا به آن بخشیده است.

 

 

 

 

 

حال به دفتر کار و محل فعالیت کارمندان می‌رویم. در محیطی شسته‌رفته و منظم وارد می‌شویم که به اندازه‌ی کافی دقیق طراحی شده تا کارمندان و فرایندهای اداری همه به سوی پیشرفت حرکت کنند. اینجا گویا هر شئ بیانگر دقت و ظرافت ساخته شده است.

 

هنگامی که در بخش‌های گوناگون قدم می‌زنیم، استفاده از مضامین و مفاهیم طراحی بین‌المللی را می‌توان در جای‌جای دفاتر کار و یا سالن‌ها و اتاق‌ها مشاهده کرد. طراحی فراخ برای سالن‌ها و دفاتر کار به همراه‌ تجهیز به سالن نمایش چندمنظوره، اتاق گفت‌و‌گو و جلسات، غذاخوری کارکنان و کافی‌شاپ بسیار مدرن، محیط کاری بسیار شیک و بی‌نظیری را برای کارمندان این شرکت فراهم کرده است.

 

هنگامی‌که به کافی‌شاپ قدم می‌گذاریم، تنها چیزی که به یاد می‌آوریم، آرامش است. احتمالاً کارمندان لیگو بعد از یک روز شلوغ و بالا و پایین رفتن از طبقات، با نشستن بر روی این صندلی‌ها تجدید قوا خواهند کرد.

تنها یک مدیر عالی است که می‌تواند یک شرکت و یا گروه را به خوبی مدیریت کند و البته چنین مدیری نیاز به دفتر کاری کاملاً متفاوت خواهد داشت. همان‌طور که مدیریت لیگو این شرکت را تا به این پله از پیشرفت رسانده، باید محیطی مدرن و در عین حال با طعم لیگو در اختیار داشته باشد و این چیزی است که در جای‌جای دفتر مدریت این شرکت می‌بینیم.

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار و رویدادها , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی به ساختمان جدید لیگو , تصوير ساختمان جديد ليگو , بهترين تصوير ساختمان جديد ليگو , جديدترين تصوير ساختمان جديد ليگو , دانلود تصوير ساختمان جديد ليگو , مشاهده جديد ترين تصوير ساختمان جديد ليگو , عکس ساختمان جديد ليگو , تصوير جديد ساختمان جديد ليگو , اخبار روز و جدید معماری ایران و جهان , مجله معماری , گالری عکس های معماری , دانشگاه آزاد بهبهان , معماران بهبهان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت ارگان معماری بزرگترین گالری تصاویر معماری خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های معماری بهبهان و آدرس arganmemari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com