خانه ی اپرای هاربین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 اسفند 1394
بازدید : 482
نویسنده : مهدی نصیرپور

در بخش شمالی شهر هاربین کشور چین خانۀ اپرای بسیار مدرنی در میان تالاب های طبیعی اطرافش ساخته شده است که چشم اندازی بسیار زیبا از همجواری طبیعت و تکنولوژی را به تصویر کشیده است چرا که انحنای نمای سازه در هماهنگی کامل با زیبایی بصری طبیعت اطرافش طراحی شده است.

برای ساختن این سازه در سال 2011 مسابقه ای برگزار شد که نتیجۀ آن این پروژه را در سال 2015 به ارمغان آورد. این مجموعه فرهنگی مدرن، که محوطۀ بزرگی را نیز به خود اختصاص داده، شامل سالن تئاتر اصلی و سالنی کوچکتر به ترتیب با ظرفیت های 1600 و 400 نفر است. معماری داخلی این بخش ها نیز انحناهایی شبیه شمایل کلی مجموعه را دارد.

طراحی مجموعه به گونه ای سازگار با آب و هوای سرد و مرطوب منطقه بوده و محوطه بیرونی چشم اندازی موج دار را برای مخاطبان ایجاد کرده است. نمای سازه از صفحات آلومینومی شفاف و نرم ساخته شده تا امکان داشتن نمایی این چنین را به وجود آورند. همچنین در اکثر قسمت های مجموعه سعی بر آن شده از صفحات شیشه ای استفاده شود تا حداکثر استفاده از نور خورشید برای تأمین گرما و روشنایی انجام گیرد.

 




:: موضوعات مرتبط: طراحی های زیبا , ,
:: برچسب‌ها: تصوير خانه ي اپراي هاربين,بهترين تصوير خانه ي اپراي هاربين,جديدترين تصوير خانه ي اپراي هاربين,دانلود تصوير خانه ي اپراي هاربين,مشاهده جديد ترين تصوير خانه ي اپراي هاربين,عکس خانه ي اپراي هاربين,تصوير جديد خانه ي اپراي هاربين,تصوير اين ماه خانه ي اپراي هاربين,اخبار جديد در باره خانه ي اپراي هاربين,تصوير کيفيت دار خانه ي اپراي هاربين,تصوير مينياتوري خانه ي اپراي هاربين,کاريکاتور خانه ي اپراي هاربين,دانلود تصوير هاي خانه ي اپراي هاربين,دانلود تصوير خانه ي اپراي هاربين,عکس خانه ي اپراي هاربين,برترین های معماری , تصاویری زیبا از برترین طراحی های معماری , گالری عکس های معماری , بانک اطلاعات معماری , دانشگاه آزاد بهبهان , سایت ارگان معماری , جدیدترین اخبار و مطالب معماری , معماران بهبهان , معماری دانشگاه آزاد بهبهان , بزرگترین گالری تصاویر معماری , معماری بهبهان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت ارگان معماری بزرگترین گالری تصاویر معماری خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های معماری بهبهان و آدرس arganmemari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com